ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

6 λαχανικά πλούσια σε πρωτεΐνη
  • σχολιάστε

6 λαχανικά πλούσια σε πρωτεΐνη

Όσοι υποστηρίζουν ότι οι χορτοφάγοι δεν λαμβάνουν την απαραίτητη δόση πρωτεΐνης για τον οργανισμό μας, φτάνει να ρίξουν μια ματιά σε αυτά τα λαχανικά.

must know: 6 +1 διατροφικά trends
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

must know: 6 +1 διατροφικά trends

Ποιος είπε πως η διατροφή δεν έχει τα trend της; Συγκεντρώσαμε για σας τις νέες τάσεις που θα κάνουν την καθημερινή διατροφική ρουτίνα πιο ενδιαφέρουσα.

Χαρούπι: Μια πηγή τροφής πολλών καρατίων
  • σχολιάστε

Χαρούπι: Μια πηγή τροφής πολλών καρατίων

Το χαρούπι θα μπορούσε στο μέλλον να ενταχθεί στα λειτουργικά τρόφιμα και να το συμπεριλάβουμε στη διατροφή μας αφού εκτός του ότι παρέχει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό μας, έχει και ωραία γλυκιά γεύση με χαμηλά λιπαρά.

Eat Healthier: 9 τρόποι για να το καταφέρετε αυτήν την άνοιξη
  • σχολιάστε

Ελεάνα Παπαχαραλάμπους

Eat Healthier: 9 τρόποι για να το καταφέρετε αυτήν την άνοιξη

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και εμείς ίσα ίσα που προλαβαίνουμε να περισώσουμε την χειμερινή ασυδοσία.

Γκρέιπφρουτ: ''Παρεξηγημένο'' αλλά... ωφέλιμο
  • σχολιάστε

Γκρέιπφρουτ: ''Παρεξηγημένο'' αλλά... ωφέλιμο

Η δράση του αποζημιώνει όσους το καταναλώνουν και το συμπεριλαμβάνουν στο πρωινό τους.

Μάθετε τις ιδιότητες της καρύδας
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

Μάθετε τις ιδιότητες της καρύδας

Θα ήταν καλό να βάλεις την καρύδα στη διατροφή σου;

Σιταρόχορτο: Γιατί θεωρείται θαυματουργό;
  • σχολιάστε

Σιταρόχορτο: Γιατί θεωρείται θαυματουργό;

Διαθέτει σημαντικά θρεπτικά στοιχεία για τον οργανισμό μας και ο χυμός του συστήνεται για την καταπολέμηση πολλών ασθενειών.

Το “θαυματουργό'' smoothie της Adriana Lima
  • σχολιάστε

Το “θαυματουργό'' smoothie της Adriana Lima

H Αdriana Lima είναι αναμφίβολα μια από τις ωραιότερες γυναίκες στον πλανήτη και από τα πιο εντυπωσιακά μοντέλα στον κόσμο

10+2 συμβουλές για τέλεια σιλουέτα
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

10+2 συμβουλές για τέλεια σιλουέτα

Τώρα που το καλοκαίρι είναι όλο και πιο κοντά, θέλουμε να διατηρήσουμε τη σιλουέτα μας καθώς και τα κιλά μας.

Χοιρινό ή Μοσχάρι; Ποιο να προτιμήσω;
  • σχολιάστε

Χοιρινό ή Μοσχάρι; Ποιο να προτιμήσω;

Το χοιρινό και το μοσχαρίσιο κρέας ανήκουν στην κατηγορία του «κόκκινου κρέατος». Και τα δυο είδη κρέατος είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, σίδηρο, ψευδάργυρο και σελήνιο και περιέχουν σημαντικές ποσότητες βιταμινών του συμπλέγματος Β. Πιο κάτω θα δείτε τις ομοιότητες και τις διαφορές τους όσον αφορά στα θρεπτικά συστατικά τους.

Έτσι θα απαλλαγείς από τα περιττά κιλά
  • σχολιάστε

Έτσι θα απαλλαγείς από τα περιττά κιλά

Μετά την εορταστική περίοδο του Πάσχα, το φαγοπότι των ημερών μας έκανε να κοιτάμε τη ζυγαριά με τρόμο...

Ακτινίδιο: Η λύση για το φούσκωμα;
  • σχολιάστε

Ακτινίδιο: Η λύση για το φούσκωμα;

Αν θες να αποφύγεις τη σόδα, το ακτινίδιο μοιάζει η καλύτερη λύση για το ενοχλητικό αίσθημα του πρηξίματος.

1  2  3  4  5  6Νext