FITNESS

Στοχεύστε στους πλάγιους κοιλιακούς σας για την τέλεια γράμμωση!
  • σχολιάστε

Στοχεύστε στους πλάγιους κοιλιακούς σας για την τέλεια γράμμωση!

Αυτές είναι οι ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να αναδείξετε ένα δύσκολο αλλά και sexy σημείο του σώματος σας.

Σμιλέψτε τους μυς σας πιο γρήγορα με αυτές τις βασικές συμβουλές
  • σχολιάστε

Σμιλέψτε τους μυς σας πιο γρήγορα με αυτές τις βασικές συμβουλές

Εκμεταλλευτείτε το χρόνο άσκησης σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

5 δυναμικές ασκήσεις μηρών για να αποκτήσετε υπέροχα πόδια
  • σχολιάστε

5 δυναμικές ασκήσεις μηρών για να αποκτήσετε υπέροχα πόδια

Eπικεντρωνόμαστε στην εκγύμναση των μηρών μας με πέντε δυναμικές ασκήσεις για το σπίτι.

Αυτές οι ασκήσεις έρχονται να ανακουφίσουν τη μέση σας!
  • σχολιάστε

Αυτές οι ασκήσεις έρχονται να ανακουφίσουν τη μέση σας!

Βρείτε λίγο χρόνο για να δώσετε σημασία στον σώμα σας, πραγματοποιώντας ασκήσεις κλειδιά που θα χαλαρώσουν το σημείο της μέσης.

Σοκολάτα, πρωτείνη και καφές συνθέτουν το Frappuccino της καρδιας μας!
  • σχολιάστε

Σοκολάτα, πρωτείνη και καφές συνθέτουν το Frappuccino της καρδιας μας!

Ψάξαμε και βρήκαμε μια νέα, σπιτική εκδοχή του Frappuccino με βάση τη σοκολάτα, τον καφέ και φυσικά το συστατικό της...πρωτεΐνης.

Αυτές οι ασκήσεις για γυμνασμένα χέρια θα αποφέρουν καρπούς!
  • σχολιάστε

Αυτές οι ασκήσεις για γυμνασμένα χέρια θα αποφέρουν καρπούς!

Σας παρουσιάζουμε μερικές από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις με βαράκια για γραμμωμένα χέρια.

Ποιες τροφές να αποφεύγουμε πριν πάμε για τρέξιμο
  • σχολιάστε

Ποιες τροφές να αποφεύγουμε πριν πάμε για τρέξιμο

Η άθληση με άδειο στομάχι δεν είναι η καλύτερη ιδέα και σίγουρα μια σειρά από τροφές που δεν βοηθούν μπορούν να σας προκαλέσουν προβλήματα κατά την άσκηση.

Έρευνα για το στρέτσινγκ: Τα συμπεράσματα…δικά σας!
  • σχολιάστε

Έρευνα για το στρέτσινγκ: Τα συμπεράσματα…δικά σας!

Οι περισσότεροι από εμάς μεγαλώσαμε ακούγοντας ότι πριν από την γυμναστική πρέπει να προθερμαινόμαστε με ένα καλό στρέτσινγκ. «Να τεντώνεσαι και να “κρατάς” το τέντωμα για 30 δευτερόλεπτα» μας έλεγαν, ώστε να είμαστε πιο ευλύγιστοι, δυνατοί και προστατευμένοι από τους τραυματισμούς.

Κυκλική προπόνηση για τέλειες αναλογίες
  • σχολιάστε

Κυκλική προπόνηση για τέλειες αναλογίες

Η κυκλική προπόνηση είναι μιά μέθοδος προπόνησης, που αποτελείται από διαδοχικές ασκήσεις, που είναι τοποθετημένες σε διάφορους σταθμούς

5 ασκήσεις μας υπόσχονται επίπεδη κοιλιά σε χρόνο μηδέν!
  • σχολιάστε

5 ασκήσεις μας υπόσχονται επίπεδη κοιλιά σε χρόνο μηδέν!

Στόχος του ασκησιολογίου είναι η δυνατή και επίπεδη κοιλιά, με τους επιφανειακούς αλλά και τους βαθύτερους κοιλιακούς μυς να ενισχύονται εξίσου.

Μυστικά που θα θέλαμε να ξέραμε πριν ξεκινήσουμε το τρέξιμο
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

Μυστικά που θα θέλαμε να ξέραμε πριν ξεκινήσουμε το τρέξιμο

Ένας οδηγός με κάποιες βασικές συμβουλές προς…ναυτιλομένους λίγο πριν ξεκινήσουμε να τρέχουμε!

Super set για καλλίγραμμη σιλουέτα
  • σχολιάστε

Του Γιώργου Χατζηνικοδήμου

Super set για καλλίγραμμη σιλουέτα

Οι βασικότερες κατηγορίες των super set είναι δύο

1  2  3  4  5  6Νext